Live wild ✌️ Die free

I’ve got two tickets to Las Vegas. Do you wanna get married tonight?

Kategori: Allmänt

Jag ska sluta klaga på att jag går i skola, för då gör jag ju iallafall något på dagarna...?
Den här dagen har varit bland de mest segaste dagarna i mitt liv, har hunnit se kanske över 20 avsnitt av How i met your mother. Städat mitt rum lite, och avbokat halva mitt lov.

Ingen Emma ikväll

Inge Umeå imorgon

Ingen Paranormal activity 3 på fredag

Så låt mig se, vad har jag kvar? Jo lördagen, och vad har jag planerat då? Hmm... Inget planerat.

Bra jobbat Jill.Tacka gud att Stina Nilsson ska nog rädda mig ikväll. Annars... är det någon som har lust att dejta mig tisdag, onsdag och torsdag? Öppen för förslag. Hehe.
Gud vad deppig jag känner mig. Visst är det skönt med lov, men jag avskyr när saker man planerat går åt h-vete. Jag är så obeskrivligt rastlös.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: