Live wild ✌️ Die free

Ja, tack för att jag är en idiot.

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem från en mysig kväll hos Emma. Mycket skratt och rörelse!
Nu ska jag sätta mig och plugga. tro det eller ej! Jag blir så jävla förbannad för jag har glömt att boken ska vara utläst till på måndag. Jävla skit. Och det känns PISS att helgen är över!! FAN.
Och jag är sur på mig själv!! SÅ LESS PÅ MIG SJÄLV. Jag vill bara härifrån nuuuuuuuuu. Jag orkar inte göra något. jag orkar inte ens försöka med något längre. Och jävla pms skit gör det fan inte bättre! TACK GUD. Om det ens finns någon sådan. 
NEMEN jag ska väl ta mitt feta arsle och gå ned i min källare. Sova kanske!??!?! KUL.
Hoppas att ni har kul som får läsa mina fina utbrott. nu ska jag gå och dränka mig i musikensvärld. HÖR SNÄLLA INTE AV ER.........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: