Live wild ✌️ Die free

Skratt och tårar

Kategori: Allmänt


Sitter och kollar på gamla mobilklipp på Emma och mig. Det är sjukt hur mycket skratt jag har delat med Emma alltså. Ibland kunde vi ringa varandra och bara skratta i luren sen lägga på! 
Jag kommer ihåg på högstadiet när jag följde Emma hem varje måndag för att bara umgås och så. Det händer inte ofta nu. Eller den tiden då jag typ bodde hos Familjen Larssons. Eller när vi sov med varandra varje helg, vi satt ihop alltså. Jag och Emma var som ett par! Jag glömmer bort att det faktiskt varit så, det är synd att man inte hinner umgås nuförtiden. Jag saknar helgerna med Emma, Jag saknar skratten, Jag saknar alla nördiga stunder framför guitarhero, Jag saknar alla stunder vi suttit ned och skrivit låtar tillsammans, Jag saknar familjen larsson väldigt mycket. Skrattar nu så att jag gråter. Emma, du och jag var fan bäst alltså! haha ♥

Kommentarer

  • E. säger:

    Nå. Jag saknar dig också ska du veta. Vi får snart ta en Emma - Jill, kväll. Ha en liten dejt! ;-) Jag älskar dig och du är min bästa vän, glöm aldrig det! <3

    2011-09-27 | 21:43:21
  • Anonym säger:

    naaaaaaaaaw söööötisar <3

    2011-09-27 | 22:19:37
    Bloggadress: http://juliaholmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här: