Live wild ✌️ Die free

Jag känner mig inte riktigt klok.

Kategori: Allmänt



Jag tror jag har fallit en bit ner, för jag tänker så mycket.

Är det galet om jag tar en promenad nu?
Är jag galen om jag säger att jag inte saknar någon som värmer mig?
Är jag galen för att jag bara längtar bort, till en annan stad en annan värld?
Är jag galen om jag drömmer om molnen?
Är jag galen om jag är lite ensam?
Är jag galen om jag faktiskt tar en promenad?
Är jag galen om jag säger att jag saknar någon ibland?
Är jag galen bara för att jag är lite dubbelmoral?
Är jag galen för att jag vill göra något galet?
Är jag galen för att jag hatar den här staden?
Den är ju så grå, tom, livlös, trygg, chanslös, gammal, usel, vacker, förjävlig, tråkig, fridfull, full av skitsnack.. den är hemma och borta på samma gång.

Men vet ni, det gör inget att vara galen, låt mig bara vara lite galen... bara någon gång.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: