Live wild ✌️ Die free

You can call me a beauty, You can call me a beast but it's nobody's business what I do or please

Kategori:



"Hope you're happy now
But I'm not giving in
I hope you're satisfied
With your bullshit and your lies
Hope you're happy now
But I'm not giving up
I hope you're satisfied
Fuck you and fuck your lies"

 
Sitter och lyssnar till gamla The Sounds låtar och kom fram till att det faktiskt var min äldre syster Josefine som gjorde att jag började lyssna på The Sounds, det måste ha varit hon.
Samma med Kent & Gwen Stefani också, Jag har Josefine att tacka för mycket.
Ni vet, man var liten och att lyssna på kaxig popmusik som storesyrran var as coolt.
Maja i The Sounds har ju princip format mig som artist lite, iallafall känslan & kaxet hon har.
Sen att hon sjunger falskt på scen och är dålig live är ju en annan femma.
Tycker fortfarande att hon är as cool, lika cool som för 6-7 år sedan!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: