Live wild ✌️ Die free

Måste kännas jobbigt att bara se på, att sitta där och klaga i din mörka vrå Gör något medans du är ung

Kategori:

Snart är det jul. Jag gillar julen utan att vara töntig så att säga. Jag gillar den för att det är enda gången min familj är tillsammans typ.
Jag kan inte fatta hur fort den här terminen har gått... Snart är det 2013 och då ska hela mitt liv ändras känns det som.
Det bästa är att den känslan som jag har i min mage inte skrämmer mig, den ger mig hopp.
Jag har tänkt på året 2012 och det har varit både och. Alltså ett väldigt bra och väldigt dåligt år. Jag tror iallafall på att 2013 blir vårat år, en start allt.

Nu måste man bara vara positiv, jag önskar att jag skulle kunna ge några en liten positiv kick. Man måste tänka positivt, när man väl gör det så känns det lättare. Det kan jag lova.

Nu resten av året ska jag bara gå på magkänsla och må bra.
Det är jag fan värd dessutom är man bara ung en gång. Start imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: