Live wild ✌️ Die free

EN MÅNAD KVAR.

Kategori: Allmänt

Kände paniken när jag klev in i Sagateatern idag innan vi skulle repa, och ännu mera när vi började repa och insåg att vi faktiskt inte kommer ihåg något?! Virrade runt i ca en timma och sedan började allt sitta och bli bättre. Vi jobbade stenhårt från 12.00-17.30 och i slutet kändes det riktigt peppande och roligt. Ömma fötter och död i huvudet var man också! Kom hem kl 18.00 tröck i mig två bitar fys-pizza sedan var det dags att bege sig mot Doom föratt fira han i efterskott. Grymt med stress, efter det kom jag på att jag ska ju fan ha med mig kostym till Hair imorgon, så det var bara att fara till Monika och leta en klänning.. Hittade en som möjligtvis kan funka. Ännu mera stress när jag väl kom hem till min far.. Hittade fan inte ett piss och nu är jag så less så nu ger jag upp!!! Det får bli som det blir nu mer kläderna.
Men iallafall, från långt till kort så har min dag varit stressig/fullproppad men rolig.
Imorgon ska vi ut och uppträda i gallerian i Boden, kl 12! Sedan på lördag blir det samma grej fast i Luleå och så avslutar man helgen med lite födelsedagsfirande, min pärla fyller nämligen 18!!!! Hoppas på att lotte bjuder på roligheter.. haha (?)
Nu blir det elsasvärld och SOVA.
06.30 imorgon!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: