Live wild ✌️ Die free

Min vecka...

Kategori: Allmänt

Är fullproppad. Så hinner inte skriva mycket hära, men lovade Töt-Anna att jag skulle skriva några rader. Så nu gör jag det...
Detta händer i mitt liv just nu:
- Imorgon är det Hair hela dagen lång, mycket jobb och slit mer hair just nu.
- Jag, Stina och Emma stenhårt inför Afterwork-jobb som är på Fredag.
- Försöker planera in min 18års dag (för det ska man ju också hinna med).. blir knepigt föratt man har skola på helgerna.
- Övningskör förfullt!!
- Pluggar
- Har börjat träna pilates, nu jävlar. Alanya 2011.
- Är fullfart med The Glorias nu också! idag var vi med på radion och kommer vara det hela veckan lång! Så alla, P4 Imorgon kl 10.00 !!
Det är väl det jag gör på veckorna. Nu blir det att sova jävligt gott, uppstigning 07.00 imorgon!
töt-anna och jag.

Kommentarer

  • MASTAH säger:

    ÅÅH, fin sminkning <3 känner att balsminkningen är almost bestämd vetty.

    2012-01-24 | 18:43:12
  • töt-facka säger:

    Alanya 2011?? PLEAASSSEEE, give me a break...

    2012-01-24 | 19:27:58
    Bloggadress: http://annamarianyberg.blogg.se/
  • Jill säger:

    Mastahhh Jossan: Jaaaa längtar tills jag får välja ut klänning och smink osv. Kommer bli awsomeeee!



    Töt-Anna: Jaaa... Fucking skola. Fucking Hair. Fucking Plugg. Fucking allt.

    2012-01-24 | 23:06:20
    Bloggadress: http://jillholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: