Live wild ✌️ Die free

Tiden flyger iväg och jag hinner inte tänka klart.

Kategori: Allmänt

blablabla vad jag är stressad. Hinner ej skriva här, har för mycket att göra. Nu måste jag läsa igenom en onödig och tråkig redovisning som jag ska framföra imorgon.
Slutade skolan halv sju ikväll, rekord tror jag. Life is a bitch, jag är helt död i huvudet och dessutom ont som fasen. Har haft det varje dag i mer än sju dagar nu!
Nej, hinner inte gnälla något mera nu. Ha det bra, ps ha en bra helg! Det kommer inte jag ha, för jag har ju ingen helg... jag ska gå i skolan och gå igenom samma saker som vi gjort sedan september. Det är premiär om snart 7 veckor, jag är så jävla nervös.. fattar inte hur vi ska hinna.
Nu kom allt på engång. Förlåt för det otroligt röriga inlägget!
GODNATT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: