Live wild ✌️ Die free

Turkiet-bilder DEL 3

Kategori: Allmänt

Efter massa flaskpost så fick vi detta fina meddelande och fest blev det!
Vi tänkte - billigt är alltid bra - men ack, nej! Nu kommer jag föralltid känna eftersmaken av Turkisk raki.
Jag, Emma, Jonas & Fredrik
Jonas och Charlie
Ferre förfulla muggar.
Felice & Bea
Mitt i allt action lyckades Stina ta en ganska så klockren bild. kackerlacka lyckades hamna på 4 våningen på just våran balle. Jonas var väl ungefär den enda som tog det lugnt och plockade upp den i handen och fick bort den.
Resan fortsatte och uppsala-grabbarna for hem!
Strandpromenaden
Jag och gull-Signe
Snygg-Emma
Alla dessa trick man skulle försöka förstå sig på. Haha! Denna gången var det en servitris som sa: Make a baby
och sen så la han ett ägg och en tygbit bredvid oss, vi fattade såklart ingenting.
Avslutar med en bild på mina fina.
Fler bilder kommerrrrrr!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: