Live wild ✌️ Die free

Kan inte sova...

Kategori: Allmänt

Är verkligen regn mysigt?... är det inte lite deppigt? Blandade känslor på den fronten.
Vad gör man när man inte har någon serie man kan se och har druckit kaffe lite för sent på kvällen?
Ligger och kollar upp i taket. Omys enligt mig.

Har en liten konstig magkänsla som kryper uppåt. Inte för resan eller sommarlovet utan nå helt annat, typ något helt onödigt. Känner också att jag helt plötsligt blev otroligt less på Boden, så kan snälla bara denna vecka gå snabbt som fasen.

Men den frågan som jag tänker på mest är : Vars fan är min inspiration?! Den kommer fram väldigt sällan och försvinner lika fort. Får ta tag i inspirationen när jag kommer hem från utlandet, då är nog kroppen och hjärnan i en slags balans igen för just nu är den ganska obalans.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: