Live wild ✌️ Die free

Minus 30 grader

Kategori: Allmänt

Kom just hem från Luleå, spelningen gick jätte bra och det var skita roligt. Har fått känna mig lite kunglig ikväll på något sätt. Folk har serverat oss verkligen, det är kul... vi är ju inte så vana att bli alltså Super bra behandlade när det gäller spelningar men det var verkligen bra anordnat. Fick en jätte fin loge med massa mat, snacks, dricka och allt. Hahah... drack dock bara en cola så utnyttjade kanske inte det så mycket. Men själva logen var skit fin.
Så jag är nöjd, väldigt nöjd. Såg Laleh och lite av newkid men det var ingen höjdare. Laleh var dock jätte duktig dock lite sömnpiller så jag höll på somna där ett tag för att det var lite väl fint och disney liknande!
Blablabla... nu babblar jag om väldigt onödiga saker. Hoppas ni andra har haft en lika fin kväll som jag har.
Här kommer några bilder från kvällen!
PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: