Live wild ✌️ Die free

NYHETER

Kategori: Allmänt

- Var med i Kuriren idag, mycket fint skrivet tycker jag: http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=6348668
- Sedan så är det ju som sagt - 30 grader imorgon och jag hoppas att ni kommer. 18.00!
- Även så är det nu 6 ynka dagar till premiär av HAIR, så jag hoppas att ni bokar nu. Kommer bli så grymt!
Annars har det varit en väldigt fullproppad dag och verkligen ALL min energi är slut, på botten. Hänt mycket roligt och vi börjar kunna allt nu. Känns spännande! Jag är lite nervis redan, får se hur det är på premiären.
Jag är så taggad inför imorgon vill bara köra gärnet med mina fina underbara kompisar, hoppas på mycket folk också!!!
Jag har varit väldigt känslig idag känns det som, har faktiskt varit en väldigt jobbig dag om man får säga så. Så därför skulle jag helst bara vilja skriva musik och stå på scen just nu.
Men nu tar jag nya tag inför morgondagen, wiho. Hair rep på dagen och sen bär det av mot luleå då.
BE THERE.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: