Live wild ✌️ Die free

Söndag eller är det Fredag?

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen tappat uppfattningen om vad det är för dag.. idag har jag varit helt inställd på att det är Fredag eller Lördag. Men istället har det varit en tråkig Söndag, eller Söndagar brukar oftast vara sega och tråkiga men idag har vi som sagt gått i skola från 11-18 så då har jag iallafall inte bara legat.
Min röst är dock väldigt utmattad eftersom att jag använder den verkligen helatiden, på skolan mellan 9-18 sen 18.30-21.00 så repar jag så idag när jag vaknade har jag verkligen ingen röst. Stackars rösten, tycker synd om den för att den sliter så mycket!
När jag var yngre fick jag något konstigt i halsen som gjorde att jag tappade rösten i flera flera veckor och jag blir lite orolig nu när jag verkligen känner att rösten faktiskt börjar svika... Men hoppas att den iallafall håller till sommarlovet tyyyyyp.
Nu ska jag SOVA, otroligt skönt. OCH jag ska sova länge för jag har nämligen SOVMORGON (kan inte tro det)
Det är jag värd efter dessa veckor. Imorgon är det tre dagar till premiär!
E n  b i l d  f r å n  i g å r .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: