Live wild ✌️ Die free

Can't help myself but count the flaws, Claw my way out through these walls

Kategori: Allmänt

Jag vaknade upp igår i chock när jag såg mig i spegeln och tänkte "Jävlarrr vad rött hår jag har" Tittade mig i spegeln ett tag till och tänkte "Jävlar vad cool jag är" sen så gick jag och la mig igen.
Är nöjd ändå, får ta och sno jullans kamera någon dag och knäppa kort så ska ni som inte sett få se!
Det gick bra på repet idag, vi håller på med tre st nya låtar så det rullar på. Får se vad det blir av alla.
Kom försent pga hjärndöd, bra jobbat sa jag till mig själv och tänkte samtidigt på något helt annat... (?)
Jag är så lustig dessa dagar.. tänkte på så mycket onödiga saker och vill försöker väcka andra människor med att berätta hur mycket fördomar det finns i världen, eller kanske borde säga i Boden. Den här lilla trygga staden Boden är full av människor som lever på rykten. Detta ogillas mer och mer från min sida (och nu vet jag att mina kompisar fnissar och vet exakt vad jag pratar om) haha. Men jag känner mig nästan tvungen att skriva några rader om det bara föratt jag tycker det är orättvist. Jag undrar är fördomar bara en massa rykten som någon förvrängt pga av avundsjuka? Att vara svartsjuk är överskattat. Jag är det ofta, haha... det är så jävla jobbigt. Dålig vana som jag borde bli av med.
Nu ska jag sluta snacka skit och skriva lite musik istället.
Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: