Live wild ✌️ Die free

Känslan av att trivas så himla mycket

Kategori: Allmänt

Jag trivs så himla mycket med livet just nu. Finns inget som fattas känns det som utom sommaren (ja, jag vet att jag gnäller as mycket om sommaren och alanya)
Det känns som att det var ett tag sedan jag stod på scenen, saknar det. Men om någon vecka ska jag få stå där igen. Allting kändes så himla bra på Onsdags repet, det var ett sånt rep där man vet att alla ler inombords och tänker samma saker. Åh vad jag älskar er, jag brukar tänka att jag är så himla lyckligt lottad att få dela detta med just er. Sjukt underbart. Iallafall så kändes det på repet att vi är på G nu alltså, nu är vi påväg. Någon dag, någon gång snart ska vi ta Sverige och världen med storm. Vi är så bra.
Från flakasand- sommaren 2011

Kommentarer


Kommentera inlägget här: