Live wild ✌️ Die free

Har jag blivit tråkig?

Kategori:

Snart fyra år sedan skrev jag såhär:

 

Vad heter du?

jill ;b mitt fullständiga namn är Jill Mikaela Teresia Holmgren


Vad är det för märke på byxorna du har på dig?
har inte byxor, har en hög kjol med ett blått linne :)


Vad lyssnar du på just nu?
just nu.. three days grace- pain.


Vad gjorde du igår kväll?
var med emma, samuel och lina.. såg på melodifestivalen!


Vad var det sista du åt?
glass med hallon, tjock jag är alltså! ;b


Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
Emma Larsson :)


Vad det första du lägger märke till hos det andra könet?
Ögonen kanske (:


Hur mår du idag?
bara bra


Vilken är din favoritdryck?
jag vet egentligen inte, kanske cola elr nå


Favoritsport?
längdskidor


Hårfärg?
mörkbrunt typ


Ögonfärg?
bruna


Soluppgång eller solnedgång?
solnedgång


Syskon?
Två systrar och två bröder vi är alltså fem syskon :)


Favoritmånad?
juli, tror jag :)


Favoritmat?
Palt har alltid varit godast!


Senaste filmen du såg?
hmm, måste ha varit Pocahontas


Favoritdag i veckan?
Fredag elr lördag


Favorithobby?
Musiken är livet! och sen kompisarna såklart :)

 

 

Idag skriver jag såhär:

Vad heter du?

Fortfarande Jill Mikaela Teresia Holmgren

Vad är det för märke på byxorna du har på dig?

Har ej byxor på mig denna gången heller.

Vad lyssnar du på just nu?

Verkligen inte Three days grace iallafall.

Vad gjorde du igår kväll?

Igår kväll repade jag sen blev jag helt utslagen så då koncentrerade jag mig på att andas.

Vad var det sista du åt?

En banan.

Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?

Min kära Stina Gärd Vikström

Vad det första du lägger märke till hos det andra könet?

Inget. Eller kanske personligheten.

Hur mår du idag?

Idag har jag ont i magen och är stressad men jag mår bra!

Vilken är din favoritdryck?
Rensprit. eller möjligtvis vatten om jag är nykter.

Favoritsport?

Hmm, fortfarande Längdskidor.

Hårfärg?

Önskar att jag skulle kunna säga rosa eller något men ja, mörkbrunt.

Ögonfärg?

Fortfarande bruna.

Soluppgång eller solnedgång?

Solnedgång.

Syskon?

Jag har fyra st syskon, jag är mittenbarnet alltså svarta fåret i familjen.

Favoritmånad?

Alla månader som består av värme & ljusa dagar.

Favoritmat?

Palt.

Senaste filmen du såg?

Oj, länge sen jag såg en film. Vem har sådan fritid? (hehe) Nemen det var en skräckis tror jag.

Favoritdag i veckan?

Lördag helt klart.

Favorithobby?

Min hobby är att sova, sen om jag ska räkna musiken som en hobby så är ju det en favorit såklart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: