Live wild ✌️ Die free

Jag kommer för evigt att älska dig

Kategori: Allmänt

Tack för alla pratstunder, alla tankar som jag delat med dig, tack för att du är så förstående och för att du låtit mig vara så jobbig när jag pussat dig på nosen fast du hatar det. Eller som när jag kittlat dig under tassarna.
Jag har nekat detta farväl så, intalat mig själv att du är stark nog att bli frisk igen.
Men det gör så hemskt ont i mitt bröst att se dig lida.
Jag kommer sakna ditt fina leende, din sträva varma tunga, dina vackra ögon.
Du har ju gjort mig till självständig, jag kan klara mig själv... Bara du finns bredvid mig.
Du har nog aldrig riktigt varit en hund för mig, mera en människa.
Eller så känner jag bara så starkt för att du var min första hund, min första riktiga kärlek, min första absolut bästa hund i världen.
Vad ska jag ta mig till utan dig? Känns så jävla förjävligt.
Jag vill inte, jag vill inte säga hejdå.
Fan !!!!!

Jag älskar dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: