Live wild ✌️ Die free

Tänker

Kategori: Allmänt

Jag tänker på Bosse, jag kan ännu inte förstå att du faktiskt inte finns med oss längre... Du var ju den som alltid skulle finnas där. Leva med oss ungdomar och stötta våra val i livet!
Jag är rädd att Boden kommer falla ihop utan dig. Jag var 7-8 år första gången jag var med i småstjärnorna och det var det roligaste jag gjort! Att få stå på en scen och våga ta plats och göra det man gillade så mycket var underbart. Sen när man kom upp i högre ålder & började förstå att du faktiskt ärligt trodde på vad man gjorde.
The glorias första spelning (eller for fun som vi hette då) kommer jag aldrig att glömma, när du sa till oss att vi var oslipade diamanter & att vi skulle lova att fortsätta. Sedan den dagen trodde du på oss, genom glada stunder & tuffa.
Alla somrar jag jobbat på närradion, skrattat åt dina skämt eller lyssnat på dina smarta råd eller skrämt upp mig över dina spökhistorier.
Sedan alla mörka höst kvällar då vi i the glorias fick våran alldeles egna timme att sända radio på, det var så roligt.
Det var alltid så roligt att vara nära dig. Du var bäst, & du är fortfarande bäst!
Jag kommer sakna att vara i din närhet, att veta att du finns där och stöttar oss!
Tack för allt Bosse❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: