Live wild ✌️ Die free

20 APRIL - Hjärndöd

Kategori:

Nu ni. Nu har jag tid att uppdatera mig lite här.

De senaste veckorna har varit så grymt hektiska på många sätt. Har varit på möten, haft mycket pluggångest, haft fullt upp med bandet, sökt jobb, har varit eller är helt desperat efter pengar.

Iallafall så börjar allting sakta men säkert landa men är fortfarande mycket som skrämmer mig. Nu har jag iallafall ett schema på mina kommande månader för att jag märkt att mitt minne börjar svika mig.

Så nu är det ordning och reda.

- Igår sökte jag till tre olika jobb så det ska bli spännande att se ifall någon nappar.

- Igår släppte även vi våran turnéplan inför maj, så grymt peppad.

- Har varit på möten om vårat debutalbum, det är så himla mycket information som ska in i skallen så blir helt matt. Dock så jävla roligt allt så jag knappt vet vad jag ska ta mig till.

- Planerar studenten för fullt och drar till Alanya om 29 dagar!!

- Pluggat har jag också hunnit med, men matten vill jag inte ens tänka på. Grejen är den att jag måste göra matten känns det som, men jag behöver hjälp. Jag har dock så pass pressat schema på veckorna så jag kan knappt passa in några dagar som någon faktiskt kan komma och hjälpa mig. Så det känns som att jag skjuter upp det mer och mer. Jag vill bara inte tänka på det, men det är det enda som går runt i mitt huvud. Dag ut och dag in. BLÄ.

- Jag har dessutom inga pengar, jag är pank. Jag äger 4 kronor på kontot och jag har grymt mycket utgifter. Måste sy in min balklänning, betala 550 kr till balen, köpa studentklänning, fixa fickpengar 1500kr till Alanya samt 1000 kr till turnén minst. Sen har jag inte betalat mobilräkningen, och jag är skyldig både mamma & Josefine pengar. Jag vet inte hur jag ska lösa detta eftersom att jag inte har tid till att jobba framöver och dessutom så har jag ju inget jobb. Sen så kommer ju studentveckan med allt det som händer då kosta fan. PANIK

- Julia har kommit hem från USA, vilket är jättekul. Har dock knappt hunnit träffa henne för att jag har så fullt upp. Känner mig så dum. Fick en massa fina presenter och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Iallafall jättekul att se henne!!

- Jag har blivit kär i mopsar, jag vill så gärna ha en. (men vet ju självklart att det är omöjligt på många sätt)

- Vill skaffa lägenhet, känner att det är dags. Ett eget bo hade inte suttit fel.

- BORDE BÖRJA TRÄNA = ska dra mig ut och springa imorgon.

Ja det är väl lite det som händer i mitt liv just nu. Nu har jag slarvat ihop detta, konstiga meningar och felstavningar säkerligen. Men nu vet ni iallafall vad jag gör och vart jag håller hus.

Jag är mer aktiv på Instagram & twitter så kolla dääääär.

Hej och hej på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: