Live wild ✌️ Die free

Ahhhh!!(?)

Kategori: Allmänt

Vad ska jag göra? Vad ska jag inte göra?
Jag har så jävla mycket att tänka på så jag glömmer allt.
Håller fan på att stressa ihjäl. Tacka fan att denna skolgång snart är över. Det är liksom den som ligger och stör i allt rolig jag ska göra...
Iallafall så är det:
- FYRA DAGAR TILL GLORYTOUR (iiihh, dör av spänning)
- 20 DAGAR KVAR TILLS ALANYA
- 34 DAGAR KVAR TILLS BALEN
- 38 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!!!

Kan inte riktigt förstå allt detta ännu, det gäller att ta en sak i taget.
Veckan består av, mycket rep, uppträdande med skolan/klassen, termins uppspel (sång), Valborgs, och sedan packar vi minibussen och drar!!
Lägger ut ett schema på min vecka sen, fram till Onsdag!

Nu vet ni att jag lever iallafall. Lol.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: