Live wild ✌️ Die free

2013

Kategori:

Året 2013 har ändå varit ett bra år. 
Jag bad om blixtrar, reverb och action och det är väl exakt det jag har fått uppleva. 

2013 har varit ett händelserikt år då jag gjort flera av de sakerna som jag hade som mål att göra.
Jag har aldrig arbetat hårdare än detta år och jag har aldrig haft så kul!

Jag har gått i skola sista året.
Jag har spelat in The Glorias debutalbum.
Jag har gråtit och skrattat.
Jag har tagit studenten.
Jag har varit på turné.
Jag har lärt känna nya människor.
Jag har blivit lurad.
Jag har blivit sviken.
Jag har för första gången spelat utomlands med The Glorias.
Jag har varit på studentresa.
Jag besökt Stockholm.
Jag har köpt platåskor.
Jag har bytt jobb.
Jag har åkt moppe för första gången i mitt liv.
Jag har färgat håret.
Jag har naketbadat. 
Jag har festat alldeles för mycket för mitt eget bästa.
Jag har lärt mig att dricka öl.
Jag har överträffat mig själv och inte tagit körkort.
Jag har sett rebecca & fiona live.
Jag/vi har maxat mini-tradarN upp till 150km/h.
Jag har gått på bal.
Jag har medverkat i en musikal.
Ja, Jag har nog gjort det mesta. 
Tack vare mina förbannat fina bandmedlemmar och bästisar så har ni gjort detta år det bästa i mitt liv. Utan tvekan. 
Och jag vet att vi tillsammans klarar fan allt. Vi har satts på prov och vi har blivit vilseledda.
Det har varit svårt och jobbigt men satan så värt det. 
Nu väntar 2014 med en massa förändringar och nytt.
Och jag är redo, jag är så jävla redo för detta!!! 

Så imorgon firar vi ut 2013 på bästa sätt, med varandra💗 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: