Live wild ✌️ Die free

Det blixtrar i huvudet.

Kategori: Allmänt

Jag sitter här och klockan börjar bli mycket.
Jag vet att jag ska upp tidigt imorgon & jag vet att min mamma snart kommer komma inspringades i rummet och be mig sova.
Men jag kan inte riktigt slappna av.
Idag kom jag hem från första turnésvängen... Det har varit de fyra lyckligaste dagarna i mitt liv. Det är som att det bara går upp ljus framför ögonen som visar den rätta vägen så att säga.
Hela helgen har varit blixtrar & dunder. Bokstavligen. Helgen har varit över förväntan, verkligen.
Och det är just därför jag sitter här nu, för jag vill inte gå på skola imorgon. Jag vill vara på Turné och göra det jag vill göra så att säga.
Turnén för mig:

Torsdag - Skellefteå: Helt okej med folk, översminkad, taggad, nervis, bra spelning, ös, hittade Magnus i publiken och blev glad, mycket bra kritik från alla.
Fredag - Umeå: Så peppad, höga förhoppningar, öl, översminkad, kom upp på scenen och blev så överraskad över allt folk som stod redo för att höra oss, svettades som aldrig förr, sjöng som aldrig förr, magiskt, extra nummer, folk sjöng med på norah, träffade jerry, allt var så stort, var så stolt, bra kritik. MAGISKT.
Lördag - Sundsvall: Bra ljud, bra magkänsla, regn, alkoholfritt, öl på hotellet, pepp, överraskande mycket folk, bra kritik & grym avslutning på första svängen.

Nu väntar jag bara på att Onsdag ska vara här så jag får åka igen. Är så jävla taggad på Stockholm! Höga förväntningar. WOW.

Ja nu ska jag gå härifrån och försöka sova innan jag brinner upp. Bilder kommer, var lugna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: