Live wild ✌️ Die free

Imorgon drar vi mot stockholm!!

Kategori:

Är så taggad & glad. Detta kommer bli så grymt!

Läste nyss ett jätte fint blogginlägg som min stora syster Josefine hade skrivit om mig på hennes blogg. Jag som är i någonslags blödig period började självklart att böla. Men iallafall vill jag säga att det är få som förstår sig på mig & även om jag inte har jätte bra kontakt med Josefine så förstår hon mig väldigt bra. Det är väl nog för att vi är ganska lika som hon förklarade i hennes inlägg & även att hon är så smart.
Jag har sagt det tusen gånger men säger det igen. Josefine kommer alltid vara en förebild för mig på många sätt & vis. Och det där med styrka försöker jag ärva av henne. Josefine är utan tvekan den starkaste människan jag känner.
Ville få det sagt.

Nu ska jag sova, har tryckt ned kläder i väskan. Har väl glömt hälften men satan vad kul detta kommer bli. Följ resan på twitter & instagram.
Puss&kram

P.s på dessa två dagarna har jag hunnit med en jävla massa saker b.la. Så har vi i the glorias fått barn & ungdomskulturstipendiet. Jag har även hunnit vara på en jobbintervju.
Brabra. Överraskar mig själv ibland av att jag inte går in i väggen. Jag bara skriker lite på mamma & sen blire bra (förlåt mamma för att du får stå ut med det ibland)
Haha.
Ses losers.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: