Live wild ✌️ Die free

Jag blir nostalgisk här i höstmörkret

Kategori:

På senare tid har jag blivit så nostalgisk av mig, jag tänker tillbaka på förra året då princip hela mitt närmsta kompisgäng bröt ihop och gick in i väggen. Alla samtidigt, inklusive jag.
Jag minns att man hade man suttit och sagt i tvåan att man var skoltrött men jävlart i trean fick skoltrött fem verkliga ansikten.
Man orkade ingenting, fanns ingen motivation eller något inom mig. Så jävla deppigt att läsa egentligen MEN, nu i alla fall är jag så glad att vi alla gick igenom det där. Vi kämpade och nu idag är jag bara glad av allt det.
Jag är liksom tillfreds med mitt liv just nu, om man kan säga det på det sättet?
Visst, jag har ett stressigt liv där det kan dyka upp livsändrande beslut men det är ju de jag ändå vill i slutändan.
Veckan har varit hektisk med många intryck, skivan har satt sina spår och jag går runt och är nervös nästan helatiden. När någon gör en recension eller liknande om våran skiva så känns det som att den personen rannsakar hela mig och mitt liv och liksom trycker på alla punkterna som betyder mest i mitt liv och sedan bedömer personen det. Så himla superduper personligt men ändå så fint. Och det är just därför jag tycker att det är en sån jävla overklig känsla när vi får så höga betyg. Det är coolt.
Jag vet att jag/vi måste arbeta på mycket, det vet jag. Jag tänker på det varje dag, det är dock lite synd, ibland önskar jag bara att jag skulle kunna skippa att vara så kritisk mot mig/oss och bara njuta.
Ska försöka med det dessa kommande veckor.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: