Live wild ✌️ Die free

23 Mars kl. 22:26

Kategori:

Känns vemodigt varje gång jag ska sätta mig och skriva här på denna blogg. Kan inte riktigt sätta ord på varför men vemodigt är det i alla fall.
Det är i slutet på Mars och jag skulle beskriva mig själv som levande död. Så mycket tid, så lite ork.
Jobbar mot målet att orka igen, att känna mig levande igen! Går sisådär.
Ja, va ska jag skriva? Vad finns det att skriva?
Det är kul att försöka vara anonym på en blogg där det går ut på att skriva om känslor och sitt liv. haha.
Jag frågar mig själv ofta om jag bör vara anonym egentligen... jag kanske bara ska spotta ut allt som hänt i mitt liv?
Som vanligt så kommer jag inte fram till något speciellt, och nu sitter jag här och känner vemod.
jajaja, hej på er!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: