Live wild ✌️ Die free

Dagar som skriker att det är höst men är trevliga ändå.

Kategori:

Jag gillar inte hösten, har nog heller aldrig tyckt bra om den faktiskt.
Det är kallt och kolsvart, och jag som är nattmänniska vantrivs i detta.
Men denna höst har liksom kommit bra överens med. 
Jag är arbetslös och sjukligt rastlös. Självklart fortfarande helt ovillig till att plugga körkortsteori men jag försöker faktiskt. Idag har jag läst två kapitel, så jag klappar mig själv på axeln lite. 
Annars så repar jag förfullt, känns skönt och minst sagt spännande på vad som komma skall!
Så egentligen kan man väl säga att jag ändå gör mycket. Om jag inte är i replokalen eller med kompisar så är jag med floppy <3 
Här kommer några st fina bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: